Alla inlägg under november 2011

Av Sofie Peterson - 30 november 2011 10:51

Svar till anonym: Nej, personen i fråga inte tvingar mig :) Jag hade inte ens skrivit det heller :p hahha!


Usch, dagarna bara går! Jag vill att mina speciella datum ska vara, så jag har något att göra om dagarna... Men ja, det kommer väl det också snart.. Storm blåser det ute, men snart ska vi bege oss in till Norrtälje. Jag MÅSTE BARA lämna in min mobil. Får låna snälla Johannas gamla mobil, men den blir jag tokig på så jag vill ha tillbaka min :p 

Jahapp, jag har en sån blogg torka! Men måste gå o väcka johan nu! Han får inte sova hela dagarna.. 


Puss på er!

Av Sofie Peterson - 29 november 2011 13:24

Fick i uppdrag att ta fram en bra hund till en kompis. Men han är ganska kräsen, den MÅSTE BARA VARA en hane, sen får den inte vara så gammal och bla bla bla! Ja, så jag sitter fast klistrad här vid datorn och letar för fullt :p 

Jag vill också ha en till hund, men jag väntar tills Ebbes guldklimpar kommer till världen! Då tar jag en valp därifrån. Så hoppas det kommer nån som verkligen till talar mig. 


Vädret är skit ute, så Ebbe är heeeeelt galen här hemma. Han springer runt runt runt och sen tvär dör han och somnar i soffan :p Hahha, han låter värre än en gammal gubbe som snarkar! Man kan inte låta bli att skratta åt lille Ebbe! 

Idag ska man nog passa på att ladda ner lite filmer så man har tills ikväll. Men vilka?


Puss!

Av Sofie Peterson - 28 november 2011 13:16

Helgen har varit ok! I fredags gjorde jag ingenting egentligen! Men i lördags, då va jag hundvakt åt en kompis hund, så då tog jag med båda hundarna och johanna på en promenad. Skönt var det!

sen på kvällen drack jag lite öl med johanna, men aa. Det hände typ inget mer. Igår, så va vi hemma hos min far tills jag fick ett sms om att det snöade, då blev det full fart på min pojkvän. Han nästan grät bara för att han hade ingen bil han kunde sladda med. Menmen, allt för mig. 


Puss!

Av Sofie Peterson - 24 november 2011 10:56

Kul, johan ligger o sover så sitter jag här. Ja, men mer kan man inte göra här i Edeby. Gå ut o prata med ett träd eller? HAHAHA! Ja till och med hunden ligger o snarkar! Han ligger här i soffan brevid mig, man tror ju att det är en stor karl :o 


Håll tummarna nu folket! Hoppas det blir så som jag vill! Jag studsa upp och skina upp som en sol.. Men ja, vi får se helt enkelt! Men det låter lovande. 


Idag, mhmm vad ska man hitta på då? Det lutar åt att leka med johanna. För Johan ska dra till en kompis o mecka o det orkar inte jag vara med på idag. Jag har varit med så mycket! Men haha ja, jag kanske stannar. 


Måste kika vidare! 

Puss!

Av Sofie Peterson - 23 november 2011 13:41

Haha, ja jag är sämst på att blogga. Men vafan, ibland har man inte tid! Menmen..

Jahapp, nu undrar säkert ni vad jag har haft för mig? Jag lämnade iväg ebbe ju på parning, så hämtade hem honom i torsdags. Ojojoj, vilken skillnad det är på hund! Tror han blev lite vuxen faktiskt nu efter ;) Han kan till och med vara ensam utan att bajsa ner hela huset och inte bita sönder allt?! WOOHO!! Men i Onsdags drog jag, min pojke och min lillebror till Karlstad och bytte bil. Bort med våran 945 mot en fin fin 855 t5r, jag verkligen älskar den! 

Så det blev en roadtrip på det hela också, ja jag och min pojke vill hellst inte köpa/byta bilar nära Norrtälje. Det är roligare och åka lite. 


Nu i helgen drack jag hela helgen! Ja, det blev en hel del spår på festen nr2. Men inget jag skadades av, men ja han får helt enkelt skylla sig själv! Kul hade jag iaf! 

Sen hände det inte så mycket mer denna helg eller vecka! Igår drog jag till Enköping med Sandra, för hon skulle sälja sin häst. Det gick galant! Utom att min pojke började gnälla över att han va trött och att han va stressad då han hade lovat en kille att köra en bil till skroten som sen det inte gjorde nått om vi kom till skroten efter dom hade stängt. SUCK!! Killar säger jag bara... Man blir grön av dom ibland!


Escobar är nyduschad så nu luktar han gott igen! Men det va ingen hitt kanske tyckte han, men han gick in utan att protestera - skönt!


Så där ja gott folk. Puss på er!

Av Sofie Peterson - 12 november 2011 13:51

Usch, det är så tomt hemma utan hunden. Men vet att det är för något bra han inte är hemma. Men jag blir nästan arg på mig själv, för jag är påväg att gå ut med honom. Men nej, då kommer jag precis på "nej juste, Ebbe är inte hemma" Men det bli skit kul o åka o hämta honom sen. Ååå, han kommer vara sååå glad!


Yepp, nu är det nästan 90% bestämt att vi drar i veckan o byter bil. Hejdå 945 o Hej 855 ;) Jag verkligen älskart! För den bilen kommer jag köra runt i hela vintern när Johan kommer åka vinterbilen :)

Men jaja, får se ens om han vill. Men det låter så, med tanke på att dom har typ bestämt dag och platsen har dom gjort upp. Idag blir det att slita med sig Johan och åka till Sandra. För jag o Sandra ska på hemligt uppdrag lite senare, hahahaha! Sen ska vi ha lördagsmys med barnen. MYYYYYYYYYYS!


Tack för mig, puss!

Av Sofie Peterson - 10 november 2011 14:32

Ojojoj, nu händer det mycket! Idag va jag på NKV (Norrtälje Kommunala Vuxenskola) & pratade med syven. Så nu har jag ansökt att börja 2 kurser nästa år. Tror det va den 11 januari. Så hoppas jag blir antagen! 

För jag är faktiskt sjukt taggad på att plugga, känns som om jag har haft mitt uppehåll nu. Ja, för jag vet ju egentligen vad jag vill bli. Så då kanske det inte är så konstigt att jag är taggad!


Ikväll glider jag och kanske yojjo upp till Hallstavik. Ska se om min lilla skrutt vill bli kär i en tik där. Ja, hon löper. Så då ska han få para sig med henne. Håller tummarna för min lilla gris!

Nehepp & inga bilder blev det efter Enköping för det blir mörkt mitt på dagen och så har jag världens sämsta kamera på min mobil. Men jag hoppas till julen att jag får en systemkamera i julklapp för det vill jag ha. PUNKT!

Haha, ja sen när jag kom hem till Sandra efter trippen då kan jag säga att jag va dåligt trött. Jag va helt less på ungar, det va nästan så att jag kunde spy på dom. Fy fan säger jag bara, men det kan vara för att jag hade typ inte ätit nått på dan och sen satt man i en bil och körde på en väg som man aldrig hade åkt på! 

Usch! 


Menmen, nu vet ni hur det ligger till med mig!


Tjingeling badring!

Av Sofie Peterson - 8 november 2011 13:09

  

 

 


Jag älskar dig min groda!




Presentation


Här skriver jag om allt mellan himmel och jord om min vardag och intressen!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29 30
<<<
November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards