Alla inlägg under februari 2012

Av Sofie Peterson - 2 februari 2012 00:09

Jahaja, nu går vi in i Februari. Det är helt sjukt! Det va nyss November och man längtade efter julafton! Vad längtar man till nu då? Kanske tills man fyller år, men vad ska man önska sig då? Inte för att jag har allt, men vafan. "Mamma, jag önskar mig en lägenhet, ett jobb och ett skitbra liv" Nej jag skulle inte tro det va.. Allt det där får man jobba sig till. Får se hur det går!Ahaja, imorgon blir det mer plugg och sen blir det en sväng till valparna. Kikade på en film på facebook på dom, shit va stoooora dom har blivit nu. Den jag är intresserad av är tydligen minibossen i kullen. Eller hon tror det iaf ;) Det har gått så fort så nu är kloklippning något som står på schemat och torrfoder börjar sakta men säkert bli deras mat. Ska ta massa kort på dom små liven. Tydligen äter dom bort stackars Polly, hon blir bara tunnare och tunnare medans valparna blir rundare och rundare :p Men det är bra att valparna äter. Hunden vill ha lite sällskap nu. Han är en liten kelgris på kvällarna/nätterna ;) Man får ju passa på :pPuss!

Presentation


Här skriver jag om allt mellan himmel och jord om min vardag och intressen!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards