Alla inlägg under augusti 2012

<3

Av Sofie Peterson - 30 augusti 2012 00:43

Kan inte förstå att det lilla pyret låg i min mage och nu finns du här ibland oss och vi älskar dig som om vi har känt dig hela våra liv. Kärleken är obeskrivlig <3

Av Sofie Peterson - 29 augusti 2012 13:12

Ja nu rullar det på här hemma. Johan har börjat jobba igen och jag går hemma med lilla Loke. Igår va vi till bvc, min lilla klump. Nu väger han 4180gram, får se hur lång han är också om 1 1/2 vecka :)

Mammalivet är inte alls så jag hade tänkt mig, kan ju också vara för att Loke är så lugn av sig. Men nu börjar han låta lite mer, det är iofs bra för annars har jag varit så orolig att han ens andas. Jag verkligen längtar tills han är med i matchen och så. Nu finns han bara, men det är gulligt det också!! :)

Puss!

Av Sofie Peterson - 20 augusti 2012 10:04

Idag va hela familjen uppe med tuppe då vi skulle in till bvc och kolla Lokes gulhet då i fredags va det lite högt. Men nu hade det sjunkit och han hade även gått upp i vikt. Ja, jag tycker det är ganska bra om man går upp 125gram på 3dagar och även fått ner gulheten. Har jag grädde i min bröstmjölk? Hahha.

Loke sover, så då passar jag på att lägga mig i soffan och bara ta det lugnt :p för när han vaknar så vill han garanterat ha mat, då är det bara att lyssna på honom :)

Puss!

<3

Av Sofie Peterson - 18 augusti 2012 20:54

Min lilla älskade familj! Varje dag är så olik den andra, för med er händer allt möjligt! Jag är så glad att jag har er. Kan inte få det bättre <3

Jag älskar er Johan, Chili & Loke :) <3<

Av Sofie Peterson - 18 augusti 2012 09:42

Hua, idag va det kämpigt att komma upp! Kom hem ganska sent igår, så blev det ännu senare som man fick sova för Lokebus skulle fixas och gosas med :) Det är ingen idé att försöka väcka pappan i huset, han sover som en klubbad säl ;)
Men han kan behöva sova ut lite..
Jaha, igår kom Johans pappa o hans tjej hit och käkade middag och när dom åkte hem så åkte vi över till min mamma och hälsade på! :)

Känns som om jag och Loke ska försöka väcka pappa. Vi vill ha honom vaken! :)

Puss

Av Sofie Peterson - 17 augusti 2012 09:38

Igår va det en dag man sent kommer glömma. Det va bestämt att vi skulle åka ut till Singö och träffa Johans släkt från Schweiz, men det vi inte visste va att Johans pappa va också där. Men det va en överraskning och det kan jag säga att det blev det! Både Johan och jag blev så tagna att vi nästan började gråta. Men det kanske inte är så konstigt ;)?

Så idag ska bvc komma hem till oss och kolla till Loke the man! Sen så kommer Johans pappa och tjej så ska vi fika och äta lite tillsammans. Riktigt roligt!!

Nu måste jag ta tag i huset. Återkommer!

Puss!

Av Sofie Peterson - 16 augusti 2012 11:00

Mitt hjärta, en sån riktig guldklimp! Kan inte mer än bara avguda honom, så söt och så cool som han är har jag nog inte träffat ;) Säger inte mer än vad han vill ha sagt och det är inte mycket! :p

Lilla Loke, jag älskar dig! :) <3

Av Sofie Peterson - 15 augusti 2012 21:46

Kan fortfarande inte förstå, jag har min familj. Det kan inte bli bättre, för jag trivs så bra med Johan och livet vi har tillsammans. Det blev bara bättre nu när lilla Loke <3 kom till världen! :) Att bara på en dag kan livet förändras helt och hållet..

Nu är kontraktet skrivet på huset, det känns också skönt! Annars har väl dagen inte varit så fart fylld, va en sväng till min mormor och morfar och visade upp pyret då va även min moster och hennes gubbe där också. Nu känns det i kroppen att den vill vila, ska kura ihop mig i soffan med en filt och titta på en bra film! Johan får diska och göra sysslor ikväll :)

Puss!

Presentation


Här skriver jag om allt mellan himmel och jord om min vardag och intressen!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards