Direktlänk till inlägg 9 april 2013

Det är helt galet!

Av Sofie Peterson - 9 april 2013 00:22

Myser mig in i täcket & lyssnar på när mina älskade sover. Det är sååå mysigt! Kan nästan ligga vaken bara för att lyssna på när min älskade Loke gnyr och har sig i sömnen. Såååå gulligt!

Idag har vi städat & fixat här hemma. På onsdag blir det födelsedags fika för oss här hemma. Så då ska jag försöka mig på en tårta. Får se hur det går ;) Måste testa mina skills så jag vet om jag ska förska mig på en ännu större tårta tills dopet :p annars vet jag inte vad jag ska hitta på för gott tills lördag. Det är de projektet.

Imorgon ska jag åka buss för första gången med Loke. Får se vad han tycker om det, han lär ju älska att kolla ut på allt. Han som är så nyfiken! Så det blir nog inga problem :p


Johans telefon ligger brevid mig och blinkar. Ja, massa grattis inlägg från facebook.. Det lär ju hålla på så hela natten. Kommer väl bli galen på den snart ;) haha!

Får se vad han tycker om min födelsedags present han får öppna från oss imorgon bitti. Inte för att det är något speciellt, då han fick sin present förra veckan. Tyckte han behövde den tidigare. Väl behövligt! ;) Han fick 2 kepsar, han måste se fin ut nu till sommaren och nu när han har världens finaste son <3


Ååh vad jag längtar tills fredag. Lokes farfar kommer, det ska bli så roligt och se om han kommer ihåg honom, men det tror jag inte. För sist Loke träffade honom va han bara någon vecka. Hoppas Loke sköter sig med honom :)

Liten klump i magen har jag för dopet, tror Loke inte kommer vara nöjd av att sitta i famnen hela tiden. Han är ju mer vild än tam just nu :o :p Vill åla runt överallt! Menmen. Det är den dagens problem :p


Nej nu måste jag försöka sova. Tvätt och det sista i städningen står på schemat imorgon innan bussen går.

Puss!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie Peterson - 26 april 2013 23:45

Mina ögon går i kors.. Jag är såååå trött.. Men kan ändå inte sova. Det finns så mycket som går runt i min skalle som jag inte vet vart jag ska vägleda det. Jag vet knappt vad jag ska göra med mitt skit jag går & bär på. Så kommer det här.. Ååååååååh...

Av Sofie Peterson - 23 april 2013 13:15


Hatar det här med att inte veta. Känslan säger mig att något är inte bra. Till 90% så vet jag att ingenting har hänt. Det är bara jag som är nojig. Vill egentligen inte veta, men jag måste. Kan inte gå runt och undra på vad som kanske har hänt. Men j...

Av Sofie Peterson - 18 april 2013 15:27

Regnet bara öser ner. Det blev som jag tänkte för mig själv igår. Jag skulle egentligen ut och pyssla på tomten idag. Men nej regnet satte stopp för det. Jävla piss väder! Det märks att vädret är dåligt och det är grått ute för Lokebus har sovit ga...

Av Sofie Peterson - 17 april 2013 10:34

Onsdag idag. Usch vad veckorna går fort. Men snart är det helg. Undra bara vad man ska hitta på då? Om det är såhär fint väder är jag sugen på att grilla & kanske ta någon öl? Fixa på tomten, ja bara mysa utomhus. Det låter super nice! Nu är det upp ...

Av Sofie Peterson - 16 april 2013 23:17

Dopet... Så fort jag tänker på det ler jag. Jag är så stolt över min älskade son. Att han skötte sig galant! Han verkligen charmade prästen. Så jävla söt. Lillemans leende det kan man verkligen inte motstå, så förstår prästen om han gillade Lokebus. ...

Presentation


Här skriver jag om allt mellan himmel och jord om min vardag och intressen!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards