Alla inlägg den 23 april 2013

Av Sofie Peterson - 23 april 2013 13:15

Hatar det här med att inte veta. Känslan säger mig att något är inte bra. Till 90% så vet jag att ingenting har hänt. Det är bara jag som är nojig. Vill egentligen inte veta, men jag måste. Kan inte gå runt och undra på vad som kanske har hänt. Men jag ska inte ta steget, det får någon annan. Jag har sagt mitt. Det ska inte se ut som att jag bryr mig. Lika bra det! För om jag bryr mig utåt så kommer det bara spelas på. Det är de jag satte stopp för!


Ja min vilding blir bara större & större. Min lilla fisunge!

 

Jag bara längtar tills jag får sitta och bläddra bland alla bilder från dopet. Vill framkalla masa bilder, för fick en hel del ramar när jag fyllde år. Dom ska fyllas med massa bilder!!!

Buuhuu min handled gör ont... Jag har stukat den eller så är det en liten spricka i den. Men fan så ont det gör. Kan knappt starta bilen, då är det illa! Det bränner i hela handleden när jag gör något med den. Det bränner också när jag trycker på handleden där vid knölen. Jaja, tänker iaf inte åka till akuten. För om dom ändå inte gör något så är det bort kastade pengar ;)


Puss!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Här skriver jag om allt mellan himmel och jord om min vardag och intressen!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards