Alla inlägg den 26 april 2013

Av Sofie Peterson - 26 april 2013 23:45

Mina ögon går i kors.. Jag är såååå trött.. Men kan ändå inte sova. Det finns så mycket som går runt i min skalle som jag inte vet vart jag ska vägleda det. Jag vet knappt vad jag ska göra med mitt skit jag går & bär på. Så kommer det här.. Ååååååååhh, blir galen. Red dig själv förfan!!!


Nej det funkar inte ens att stå på sina bara knän & be om en sak. Det enda jag får tillbaka är ett stort fet leende. Det är de man får tillbaka när man sliter som ett djur för att allt ska bli bra (eller bättre, för bra kommer det aldrig bli!).

Förstår inte att man kan stå och ljuga så sjukt mycket. Tar det aldrig stopp på historier, det måste vara sjukt jobbigt. Det är inte bara jag som ser igenom, alla gör verkligen det. Men ändå fortsätts det. Pinsamt!!

Hundarna ligger och myser här i soffan, ja ni läste rätt. Nu finns det 2 hundar i hushållet förtillfället. Jag har omhände tagit min far´s hund pga av olika skäl. Det blir bäst så.

Klumpen jag har går inte att beskriva. Tror ingen kommer någonsin förstå hur mycket jag ens försöker förklara hur jag känner mig. Att man kan känna såhär, fyfasiken vilka blandade känslor..

Det är tur att min älskade Lokebus finns vid min sida, han skiter i om jag är arg, ledsen eller glad. Han älskar mig lika mycket iallafall! Puss på dig mitt lilla hjärta <3


Ja, imorgon ska vi åka iväg på en bilträff. Det ska bli roligt. Får man något annat att tänka på & Lokebus ska vara hos mormor & morfar Gunde så får mamma och pappa roa sig lite. Tror till och med att jag ska slå till med att dricka lite imorgon. Får helt enkelt se hur jag känner mig imorgon, men det blir nog att jag dricker :p Johan ska ju köra så då kan man passa på ;)


Nej nu ska jag och hundarna mysa ner oss i sängen & invänta Johan.

Puss!



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Här skriver jag om allt mellan himmel och jord om min vardag och intressen!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards