Alla inlägg den 18 april 2013

Av Sofie Peterson - 18 april 2013 15:27

Regnet bara öser ner. Det blev som jag tänkte för mig själv igår. Jag skulle egentligen ut och pyssla på tomten idag. Men nej regnet satte stopp för det. Jävla piss väder!

Det märks att vädret är dåligt och det är grått ute för Lokebus har sovit ganska mycket idag. Han är inte lika vild och gryper inte lika mycket runt. Han har varit på mys och gnäll humör idag. Får se om mormor också har det så nu när hon ska vara barnvakt när vi ska åka och möta upp en kille i Barkaby. Johan har beställt ett sprut till hans bil.


Ååh jag vill att vädret blir bättre så jag kan åka med min bil. Blir så låst när vi bara kan åka med 1 bil. Aa visst vi kan åka med min bil också men vet inte hur mycket som är kvar av fronten och avgassystemet efter vi har kört på vår väg haah. Men Johan och min farbror försökte bättra den igår men den här jävla kälen har gjort kaos med vägen. Menmen.

Men vi ska väl försöka ta oss ut med den ikväll så jag slipper köra Johan imorgon bitti för imorgon behöver jag åka. Ska ju på arbetsintervju ;) Ååååå jag är såå taggad. Hoppas allt går som jag vill! :D


Nej kanske ska göra ett sista ryck innan Johan kommer hem. Men nej tror soffan låter bättre. Jag har ändå gjort matlåder till Johan, så något har jag gjort idag :p


Puss!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Här skriver jag om allt mellan himmel och jord om min vardag och intressen!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards