Direktlänk till inlägg 16 april 2013

En anonym urna

Av Sofie Peterson - 16 april 2013 23:17

Dopet... Så fort jag tänker på det ler jag. Jag är så stolt över min älskade son. Att han skötte sig galant! Han verkligen charmade prästen. Så jävla söt. Lillemans leende det kan man verkligen inte motstå, så förstår prästen om han gillade Lokebus. Lilleman va vaken hela cermonin i kyrkan & sen hela fikat men när alla började röra på sig och skulle åka hem då gav han också upp. Tur att vi hade med oss vagnen, för då va det bara att stoppa om honom i vagnen så sov han hela tiden när vi städade av och när vi kom hem.

Han vaknade vid 7, men kan inte påstå att han va pigg. Men det hände ju saker hela tiden, så då va man ju tvungen att vara vaken, man kan ju missa något ;)

Loke´s farfar va här hela helgen. Om jag säger att Loke och hans farfar inte umgicks så ljuger jag. Tror att han försökte ta all tid att umgås med lilla Loke. Sååååå mycket bilder & filmer han har nu som han kan titta på om han saknar Lokebus.

Är faktiskt lite död fortfarande efter den här helgen. Men det kanske är förståreligt? Så som jag har planerat, fixat & donat.


Jaaaaaaa, på fredag ska jag på en "arbetsintervju". Eller, ja det kanske är det. Menmen, ska iaf träffa en tjej på ett företag som söker extrajobbare som personlig assistent. Så hoppas nu det går som jag vill. Det skulle vara så skönt. Sen har jag sökt dagis/förskole plats åt Loke. Det går man också och undrar över när dom hör av sig. Men hoppas förbövelen att han kommer in på något.


Såå mycket fina presenter han fick på dopet, så jag inte ens vet vart allt ska stå. Men den saken han mest gillar, det är nog hans smoby. En liten cykel eller vad det är. Så himla roligt han tycker att sitta på den. Visst att han är lite för liten för den än, men han skiner verkligen upp som en sol! Söta barn <3


Puss på er!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie Peterson - 26 april 2013 23:45

Mina ögon går i kors.. Jag är såååå trött.. Men kan ändå inte sova. Det finns så mycket som går runt i min skalle som jag inte vet vart jag ska vägleda det. Jag vet knappt vad jag ska göra med mitt skit jag går & bär på. Så kommer det här.. Ååååååååh...

Av Sofie Peterson - 23 april 2013 13:15


Hatar det här med att inte veta. Känslan säger mig att något är inte bra. Till 90% så vet jag att ingenting har hänt. Det är bara jag som är nojig. Vill egentligen inte veta, men jag måste. Kan inte gå runt och undra på vad som kanske har hänt. Men j...

Av Sofie Peterson - 18 april 2013 15:27

Regnet bara öser ner. Det blev som jag tänkte för mig själv igår. Jag skulle egentligen ut och pyssla på tomten idag. Men nej regnet satte stopp för det. Jävla piss väder! Det märks att vädret är dåligt och det är grått ute för Lokebus har sovit ga...

Av Sofie Peterson - 17 april 2013 10:34

Onsdag idag. Usch vad veckorna går fort. Men snart är det helg. Undra bara vad man ska hitta på då? Om det är såhär fint väder är jag sugen på att grilla & kanske ta någon öl? Fixa på tomten, ja bara mysa utomhus. Det låter super nice! Nu är det upp ...

Av Sofie Peterson - 16 april 2013 10:45

Ja, nu är den helgen man har gått och fått ont i magen över. Men gud så duktig min lilla prins va. Han skötte sig klockrent i kyrkan & på fikat. Det jag hade gått och oroat mig för det va en baggis. Det va inte så farligt att stå längst fram, för det...

Presentation


Här skriver jag om allt mellan himmel och jord om min vardag och intressen!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards