Direktlänk till inlägg 9 april 2013

Hipp hipp hurra!

Av Sofie Peterson - 9 april 2013 10:15

Min älskade sambo & Loke's pappa fyller år idag. Jag var ju tvungen att handla någon present till idag, så smög ut till bilen igår när han hade somnat så hämtade jag in presenten ;)
Det va verkligen inge märkvärdigt, sånt jag vet att han gillar. En redbull & snus! Då vet man att det går åt :p

Nej idag ska vi på upptäcksfärd. Åka buss, får se om jag ens kommer på haha!!!
Nu vaknade trollet, ska gosas!
Puss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie Peterson - 26 april 2013 23:45

Mina ögon går i kors.. Jag är såååå trött.. Men kan ändå inte sova. Det finns så mycket som går runt i min skalle som jag inte vet vart jag ska vägleda det. Jag vet knappt vad jag ska göra med mitt skit jag går & bär på. Så kommer det här.. Ååååååååh...

Av Sofie Peterson - 23 april 2013 13:15


Hatar det här med att inte veta. Känslan säger mig att något är inte bra. Till 90% så vet jag att ingenting har hänt. Det är bara jag som är nojig. Vill egentligen inte veta, men jag måste. Kan inte gå runt och undra på vad som kanske har hänt. Men j...

Av Sofie Peterson - 18 april 2013 15:27

Regnet bara öser ner. Det blev som jag tänkte för mig själv igår. Jag skulle egentligen ut och pyssla på tomten idag. Men nej regnet satte stopp för det. Jävla piss väder! Det märks att vädret är dåligt och det är grått ute för Lokebus har sovit ga...

Av Sofie Peterson - 17 april 2013 10:34

Onsdag idag. Usch vad veckorna går fort. Men snart är det helg. Undra bara vad man ska hitta på då? Om det är såhär fint väder är jag sugen på att grilla & kanske ta någon öl? Fixa på tomten, ja bara mysa utomhus. Det låter super nice! Nu är det upp ...

Av Sofie Peterson - 16 april 2013 23:17

Dopet... Så fort jag tänker på det ler jag. Jag är så stolt över min älskade son. Att han skötte sig galant! Han verkligen charmade prästen. Så jävla söt. Lillemans leende det kan man verkligen inte motstå, så förstår prästen om han gillade Lokebus. ...

Presentation


Här skriver jag om allt mellan himmel och jord om min vardag och intressen!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards