Alla inlägg den 8 april 2013

Av Sofie Peterson - 8 april 2013 11:21

Den här helgen har varit den bästa på länge. Fullspäckat schema. Skönt! Får man något annat att tänka på än det tråkiga som man går och bär på. Min födelsedag var alldeles perfekt, lugn och skön.

Att fylla 22 va inge speciellt.


Men annat var det i lördags, då va vi på 2års kalas & sen direkt vidare till 40års fest. Riktigt roligt, fick träffa släkten. Det va länge sen alla va samlade. Saknade faktiskt inte en enda person!

Hahha, vill inte se vad jag och Johan får av min farbror i födelsedagspresent. Vi va lite jävliga emot honom, men vafan fyller man 40 & är den jävligaste i släkten när det gäller inslag av presenter eller att hitta på saker. Då får man stå sitt kast ;) Men ja, han kommer jävlas tillbaka! Haahhaahh..


Ja denna vecka består av födelsedagskalas, min älskade Johan fyller år imorgon, planering av dopet som är på lördag, träffa präst, stor städa här hemma för Johans pappa kommer på fredag & stannar tills söndag & ja sen va det massa annat som jag inte ens vill tänka på för min vecka är redan fullbokad :p


Det är ganska skönt nu, för nu tänker jag inte på det dåliga lika mycket. Jag har försök och släppa det, men det är inte lätt. Men jag är glad över att mina nära och kära förstår mig. Då vet jag att som stöttar mig oavsett vad som händer. Jag måste tänka på mig själv och min egna familj. Så då backar jag tillbaka och suddar ut allt det dåliga, ja så mycket som jag kan och vill. Loke ska inte behöva växa upp med en mamma som inte vet vart hon själv står i sitt liv.

Jag vill att han ska se mig som en förebild. Hans ledstjärna i sitt liv. Då väljer jag att gå den här vägen så jag kan fokusera på mig själv och Loke <3


Vädret är skit idag, så kör på en mys dag med bebis och hund!

Puss!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Här skriver jag om allt mellan himmel och jord om min vardag och intressen!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards