Alla inlägg den 9 april 2013

Av Sofie Peterson - 9 april 2013 10:15

Min älskade sambo & Loke's pappa fyller år idag. Jag var ju tvungen att handla någon present till idag, så smög ut till bilen igår när han hade somnat så hämtade jag in presenten ;)
Det va verkligen inge märkvärdigt, sånt jag vet att han gillar. En redbull & snus! Då vet man att det går åt :p

Nej idag ska vi på upptäcksfärd. Åka buss, får se om jag ens kommer på haha!!!
Nu vaknade trollet, ska gosas!
Puss

Av Sofie Peterson - 9 april 2013 00:22

Myser mig in i täcket & lyssnar på när mina älskade sover. Det är sååå mysigt! Kan nästan ligga vaken bara för att lyssna på när min älskade Loke gnyr och har sig i sömnen. Såååå gulligt!

Idag har vi städat & fixat här hemma. På onsdag blir det födelsedags fika för oss här hemma. Så då ska jag försöka mig på en tårta. Får se hur det går ;) Måste testa mina skills så jag vet om jag ska förska mig på en ännu större tårta tills dopet :p annars vet jag inte vad jag ska hitta på för gott tills lördag. Det är de projektet.

Imorgon ska jag åka buss för första gången med Loke. Får se vad han tycker om det, han lär ju älska att kolla ut på allt. Han som är så nyfiken! Så det blir nog inga problem :p


Johans telefon ligger brevid mig och blinkar. Ja, massa grattis inlägg från facebook.. Det lär ju hålla på så hela natten. Kommer väl bli galen på den snart ;) haha!

Får se vad han tycker om min födelsedags present han får öppna från oss imorgon bitti. Inte för att det är något speciellt, då han fick sin present förra veckan. Tyckte han behövde den tidigare. Väl behövligt! ;) Han fick 2 kepsar, han måste se fin ut nu till sommaren och nu när han har världens finaste son <3


Ååh vad jag längtar tills fredag. Lokes farfar kommer, det ska bli så roligt och se om han kommer ihåg honom, men det tror jag inte. För sist Loke träffade honom va han bara någon vecka. Hoppas Loke sköter sig med honom :)

Liten klump i magen har jag för dopet, tror Loke inte kommer vara nöjd av att sitta i famnen hela tiden. Han är ju mer vild än tam just nu :o :p Vill åla runt överallt! Menmen. Det är den dagens problem :p


Nej nu måste jag försöka sova. Tvätt och det sista i städningen står på schemat imorgon innan bussen går.

Puss!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Här skriver jag om allt mellan himmel och jord om min vardag och intressen!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards