Alla inlägg under september 2012

Av Sofie Peterson - 27 september 2012 10:52

Bvc, handla saker så huset blir fullt fungerande - vi ska iaf kolla på vad allt kostar! & sen gå på en lång promenad med hundarna. Vi ska även plocka svamp, har varit ute 2 dagar i rad och plockat. Ja på dom dagarna har vi fått ihop närmare 9liter och lika mycket eller mer finns det kvar ;)

Lilla Loke bara växer och växer. Idag ska han mätas och vägas, ska bli spännande och se vad han väger o så nu :p tror på en stor ökning på båda sakerna. Men det får vi se i eftermiddag ;)

Puss!

Av Sofie Peterson - 25 september 2012 22:44

Nu är det inte ofta jag är här och skriver. Känner att jag inte har den tiden riktigt! Men ska försöka bättra mig eller beror på om Loke kan vara utan mitt knä några minuter då han har kommit på att nu är det skit kul att sitta i knät och vara med!
Han växer så det knakar, usch tiden går så fort. Men roligt är det med honom!! Kan inte tänka mig en dag utan honom.
Han är fortfarande en ängel om nätterna, nu kan han sova till halv 9 vissa dagar, då somnar han för natten vid 23. Kan inte mer än tacka och ta emot ;)

Idag va jag på min mammagrupp, ja det va ganska roligt faktisk. Va lite nervös över hur Loke skulle reagera, men cool som han är va han lugn som han alltid är! ;)

Nu ska hunden ut och natt vkissa sen till sängen
Puss!

Av Sofie Peterson - 7 september 2012 12:50

Dagarna bara går, det känns som om det va helg bara för någon dag sen. Dagarna går så fort nu för tiden, så får ta vara på tiden! :)
Ja idag är det fredag, så får se vad vi ska hitta på. Det enda jag vet att vi ska göra är åka till bvc & idag ska vi mäta Loke. Ska bli roligt och se hur lång han har blivit. Tror han kommer gå i sin pappas fotspår och bli jätte lång när han bli stor. Han kan också få efter mig att inte bli så lång, men dom oddsen är nog inte stora då min lillebror är lång också.

Ska passa på att gå ut med hunden när lilleman sover ;)
Puss!

Av Sofie Peterson - 5 september 2012 09:17

Ja det är bara för namnet. Mina ögon går i kors. Ja det blir ju så när Johan inte vaknar om nätterna. Nej nu måste jag äta lite och sen sätta fart, måste städas! mormor och morfar kommer ut en sväng här vid 12 och ska fika :)

Puss!

Av Sofie Peterson - 1 september 2012 11:45

Jag som va så jävla taggad på kräftor och massa gott idag med lite vänner. Nej men då ska någon dum jävel dansa regndansen åt fel håll så regnet aldrig slutar falla ner. Så idag blir det nog mysa väder för hela slanten! :)

Loke är redan strax över 3v idag, det går så himla fort! Känns precis som om jag fick veta att jag väntade honom för någon vecka sen.
Han bara växer och växer, blir mer och.mer lik sin far :) Nu vill han ha mat,
puss på er!

Presentation


Här skriver jag om allt mellan himmel och jord om min vardag och intressen!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards