Alla inlägg under juli 2012

Av Sofie Peterson - 31 juli 2012 10:12

Men jag börjar ledsna på att vara gravid ganska mycket nu. Allt tar emot, orkar inte göra saker som dom andra och osv. Nu är det nästan så att jag hellre håller mig en hel natt än att gå upp på toa, då jag har jätte svårt att ta mig upp ur sängen.
Menmen, snart är det över! :D

Idag ska jag till barnmorskan och kolla läget på det lilla monstret. Hoppas hon säger att nu är det nära, så man vet! Vill bara att h*n ska bestämma sig att kika ut!!! Jag och Johan går på nålar här hemma :)
Nu är det dags för mig att fara till Norrtälje.
Puss :*

Av Sofie Peterson - 30 juli 2012 09:21

Godmorgon! Vilket oväder som rullade in över oss igår kväll.. Tur att man inte är rädd för åska eller blixten, men som tur va så fick vi INTE strömavbrott här hemma. Så vi kunde egentligen om vi ville ha på tven och så, men vi valde dra ut allihopa för vara på den säkra sidan.
Jaja, bebis har inte bestämt sig att kika ut. Börjar bli lite tröttsamt med den här stora magen som är ivägen för allt hela tiden.

Återkommer senare!
Puss

Av Sofie Peterson - 28 juli 2012 17:13

Ja ingen bebis har tittat ut i världen inte. Trött är jag också på min kropp, kan inte sova som jag vill eller ha på mig mina skor!! Så fick köpa ett par skit fula foppatofflor idag, dom duger iaf! :)
Så hoppas att innan nästa vecka är slut så ska bebis komma till världen. Tror Johan och alla vill det också!

Känns ganska skönt att sitta och kolla på när Johan och Jossan lägger sten, ser inte alls lockande ut ;) Men fint blir det när dom är klara sen. Så duktiga så!
Ja undra vad man ska hitta på ikväll då, jag hoppas på en tripp till danderyd så det händer lite. Men ja, det är inte jag som bestämmer det. Lill monstret bestämmer helt och hållet det.

Nu vet ni att jag lever iaf! Jag återkommer ;)
Puss!

Av Sofie Peterson - 26 juli 2012 11:51

Bebis tänker då nog inte kika ut idag. Har bestämt sig för att ligga kvar några dagar till iaf! Ja fast jag har inget emot att bebis kommer ut nuuuu, är så nyfiken på vad det är plus att jag inte orkar med magen och allt andra runt om kring med att vara gravid. Har totalt ledsnat på det.

Käkade precis frulle, så ska klä på mig och dra in till Norrtälje. Måste handla tofflor av något slag då jag inte får på mig mina vanliga skor längre. Fötterna skriker varje gång jag klämmer på mig mina skor :p

Håll tummarna att det sätter igång snart! :)
Puss

Av Sofie Peterson - 25 juli 2012 22:59

Haha dagen idag gick inte som jag hade tänkt mig. Somnade om ganska fort idag efter jag hade ätit frukost, men det vår välbehövligt!! Vaknade någon timme senare av att solen sken rätt i ansiktet på mig. Ja så det va bara att kliva upp.
Inte för att det gick i många knop men jag diskade, plockade lite och sen hoppade jag in i duschen. Hahha ja det behövdes då jag svettades nästan ihjäl av värmen.

Nu är vi strax hemma, då blir det att vika bebiskläder och kolla på saker som vi fick idag utav världens bästa Jossan <3 Hon är bara för mycket men vet att hon vill vårt bästa. Är hon nöjd så är vi det! Vi uppskattar all hjälp vi har fått ifrån alla. Tack! <3

Ska hjälpa världens bästa älskling nu och lasta ur bilen. Hörs imorgon!
Soo Long! Puss

Av Sofie Peterson - 25 juli 2012 07:42

Va egentligen kanske inte meningen att jag skulle vara vaken nu, men nu är det så av olika anledningar. Bökar i mig frulle just nu i min ensamhet, men hade tänkt och försöka ta en prommis med Chili efter frukost. Men det får vi helt enkelt se om jag orkar och om mina fötter tillåter det, ja just nu är mina fötter som sumobrottare igen...

Ja jag skulle behöva packa klart för lillen och mig. Har inte rikigt gjort det ännu! :p

Återkommer senare!
Puss!!

Av Sofie Peterson - 24 juli 2012 23:48

Usch idag har det varit kämpigt för min del. Har knappt haft på mig några kläder men ändå så har svetten runnit konstant på mig. Suttit i korsdrag nästintill hela dagen men det hjälpte inte. Så nu hoppas jag att lilla kroaten i magen vill kika ut. Orkar inte med denna värme med den "lilla" magen. Skorna får jag knappt på mig längre, mina fötter är som två sumobrottare ;) hahha

Ja nu är det inte långt kvar till Bf, men helt ärligt så tror jag att kroaten tänker stanna där inne längre än beräknat. Jag som går på nålar här hemma hela dagarna när Johan är på jobbet. Chili är nog likadan då hon aldrig släpper min sida så fort Johan är på jobbet. Lilla flickan hon förstår verkligen vad som ska hända! <3

Kanske dags för oss att gå och lägga oss. Inte det lättaste för mig kanske, men jag måste försöka!!
Puss!

Av Sofie Peterson - 24 juli 2012 10:34

Godmorgon! Här myser vi för fulla muggar jag och chili. Jag dör av värmeslag såmedans chili verkligen njuter av värmen, nej idag är det för varmt i vårt sovrum!! :(

Natten gick mycket bättre än igår. Inatt vaknade jag bara 1gång av att jag skulle behöva gå på toa. Så idag är jag inte lika seg och trött men känner fortfarande att kroppen inte är helt ok, men det får man ha nu sista dagarna innan bebis tänkte kika ut :)

Ja undra vad man ska hitta på idag då. Finns egentligen inte så mycket att hitta på, så får komma igång med storhetsfantasin idag helt enkelt ;)
Frulletajm nu.
Puss!!

Presentation


Här skriver jag om allt mellan himmel och jord om min vardag och intressen!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards